Договір публічної оферти

Договір Публічної оферти ТОВ «3Г БУС»

Договір оферти

28.02.2023

Дана Угода носить характер публічної оферти у відповідності до ст. 633, 641, 642 глави 53 Цивільного Кодексу України і є еквівалентом “усної угоди”, та у відповідності з чинним законодавством України має належну юридичну силу.

Договір публічної оферти

Перевізник, який зареєстрований і діє відповідно до вимог Держави, де здійснюється перевезення, з однієї Сторони, і

Клієнт (фізична або юридична особа), що замовляє та оплачує послугу, пасажирського перевезення (у тому числі і багажу), у тому числі і на користь третьої особи, з іншого боку, склали Угоду публічної оферти (далі Угода) про наступне:

ПРЕДМЕТ УГОДИ

На підставі цієї Угоди, Перевізник зобов’язується надати послуги з перевезення Клієнта та його багажу (далі Послуга), відповідно до обраного Клієнтом маршруту, датою і часом відправлення, а Клієнт зобов’язується попередньо сплатити Послугу.

Маршрутний лист, виданий Клієнту, є невід’ємною частиною цієї Угоди, і є свідоцтвом про укладення Угоди та Договору перевезення між Перевізником та Клієнтом.

Номер Маршрутного листа пасажира генерується ПК, є унікальним номером Угоди.

Маршрутний лист не дає права скористатися Послугою, а підлягає обміну Перевізником, на квиток або посадковий талон.

Термін акцепту публічної оферти не обмежений.

ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

Права перевізника:

змінювати умови надання Послуги, у тому числі переоформлення або повернення коштів за невикористане перевезення, попередньо розмістивши інформацію в ПК;

Обов’язки перевізника:

надати Послугу, відповідно до обраного Маршруту;

в разі скасування або зміни умов надання Послуги повернути кошти, отримані як передоплату Клієнту;

надавати консультації з питань, що виникають у Клієнта з приводу використання Послуг: оформлення замовлення, умови переоформлення та повернення Маршрутного листа;

зберігати конфіденційність інформації, отриманої від Клієнта;

ознайомити Клієнта з Правилами перевезення пасажирів і умовами оформлення замовлення, переоформлення та повернення Маршрутного листа пасажира;

обміняти Маршрутний лист на квиток або посадковий талон.


Права Клієнта:

Отримати консультації з питань, що виникають з приводу використання Послуг: оформлення замовлення, умови переоформлення та повернення Маршрутного листа пасажира;


Обов’язки Клієнта:

оплатити Послугу;

надавати достовірну інформацію необхідну для оформлення замовлення;

вимагати дотримання конфіденційності по відношенню до інформації, що надається при попередній оплаті;

надати документи, що засвідчують особу Клієнта, при обміні Маршрутного листа на квиток або посадковий талон.

УМОВИ І ПОРЯДОК ОПЛАТИ

Клієнт оплачує послуги Перевізника шляхом 100% передоплати готівкою або безготівковим розрахунком, банківською карткою.

Ціна Послуги формується з ціни фактичної вартості послуги, тарифу, зборів і податків з урахуванням винагороди третьої сторони, що бере участь в укладанні цієї Угоди, і вказується в Маршрутному листі пасажира.

ТЕРМІН НАДАННЯ ПОСЛУГИ

Маршрут, дата, час відправлення та прибуття відображені у Маршрутному листі.

Факт закінчення надання послуги – прибуття в кінцевий пункт, зазначений у Маршрутному листі.

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

Перевізник несе відповідальність за:

надання послуг Клієнту;

затримку і/або скасування, та/або перенесення, зміни умов надання Послуги;

рівень обслуговування на своїх рейсах.

Клієнт несе відповідальність за:

надання недостовірних даних, при оформленні Послуги;

за оформлення необхідних документів (віза і т. д.) для перетину кордонів інших держав.

Звільнення від відповідальності Перевізника:

за відхилення від розкладу, несвоєчасну подачу транспортного засобу, що виникли внаслідок обставин непереборної сили (включаючи, але не обмежуючись: погодні умови, затори (“корки”) на дорогах, дії держорганів і т. д., а також дії самих пасажирів, що впливають на виконання зобов’язань) або інших обставин (технічні несправності автобуса на шляху до місця відправлення), які Перевізник, незважаючи на вжиті заходи, не зміг передбачити і запобігти їм;

за витрати, що виникли у пасажира внаслідок несвоєчасного прибуття до пункту призначення;

за будь-які збитки, які виникли у пасажира в результаті злочинної діяльності будь-якої приватної особи (у тому числі інших пасажирів, учасників руху або екіпажу);

при проблемах, що виникають у пасажира з державними інстанціями у зв’язку з документами (паспорт, візи, страховка і т. д.) або вмістом багажу пасажира;

за речі, залишені або забуті в салоні автобуса;

ВРЕГУЛЮВАННЯ СПОРІВ

Сторони будуть регулювати шляхом переговорів будь-які суперечливі питання, розбіжності або претензії, які можуть виникнути щодо цієї Угоди або у зв’язку з її виконанням.

Всі суперечливі питання розглядаються за наявності письмової заяви, переданою поштою або факсом. Досудовий порядок врегулювання спору є обов’язковим.

У випадку якщо Сторони не зможуть досягти згоди щодо суперечливих питань шляхом переговорів, ці питання підлягають вирішенню, згідно чинного законодавства України.

ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

З усіх питань, не врегульованих в тексті цієї Угоди, Сторони керуються чинним законодавством України.

У разі внесення змін до цієї Угоди, її призупинення, припинення її дії, Перевізник зобов’язаний надати Клієнту всі послуги, які були їм оплачені.

Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а також усіма правами і повноваженнями, необхідними і достатніми для укладання і виконання Угоди згідно з її умовами.

Реквізити компанії: ТОВ «3Г БУС»

58020, Чернівецька обл.,

Чернівецький район, м. Чернівці,

вул. Селезнівська, буд. 15А

Код ЄДРПОУ: 45024702

р/р: UA 513510050000026004879177824

e-mail: 3gbusticket@gmail.com

телефон: +380965552001